СВІЖЕ:

Податкова Прикарпаття оприлюднила список людей, що не сплатили податок на транспорт

Facebook
Telegram
X
WhatsApp
В січні цього року власники елітних авто сплатили майже 100 тисяч гривень транспортного податку.

Фізичні особи, які мають у власності «елітні» легкові автомобілі мають сплачувати транспортний податок. Об’єктом оподаткування є легкові автомобілі, з дати випуску яких минуло не більше п’яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року (4 723 грн), тобто 1 771 125 грн – у 2020 році. Про це повідомили в Головному управлінні ДПС в Івано-Франківській області, пише “Репортер“.

Перелік легкових автомобілів, які підлягають оподаткуванню транспортним податком у 2020 році, розміщено на офіційному вебсайті Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України за посиланням: http://www.me.gov.ua/Vehicles/CalculatePrice?lang=uk-UA.

Зазначений перелік містить такі дані:  марка, модель, рік випуску, об’єми циліндрів двигуна, тип пального. У 2020 році до переліку потрапили такі марки автомобілів: AstonMartin, Audi, Bentley, BMW, Cadillac, Chevrolet, Dodge, Ferrari, Ford, GMC, Lamborghini, LandRover, Lexus, Lincoln, Maserati, Mclaren, Mercedes-Benz, Polestar, Porsche, RezvaniBeast, Rolls-Royce, Tesla, Toyota.

У разі відсутності інформації про марку, модель легкового автомобіля, що має ознаки об’єкта оподаткування транспортним податком на зазначеному веб-сайті, власник автомобіля може звернутись до Мінекономрозвитку для її отримання. Відповідно Мінекономрозвитку доповнює перелік новою інформацією та розміщує її на своєму офіційному веб-сайті.

Ставка податку встановлюється з розрахунку на календарний рік у розмірі 25 тис грн за кожен легковий автомобіль. Обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів оподаткування фізичних осіб здійснюється податковим  органом за місцем реєстрації платника податку. Платник має сплатити податок протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення, яке надсилається (вручаються) за місцем реєстрації.

Після 60 днів з моменту вручення виникає податкова заборгованість і нараховуються штрафні санкції. При затримці до 30 календарних днів наступних за останнім днем строку сплати, передбачено штраф у розмірі 10 відсотків погашеної суми податкового боргу, а при затримці сплати більше 30 календарних днів – штраф 20 відсотків. Одночасно, на суму не сплаченого податку, нараховується пеня у порядку, визначеному ст. 129 Податкового кодексу України.

Перелік фізичних осіб, які мають податковий борг з транспортного податку станом на 01.02.2020 року можна знайти за посиланням: https://if.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/409203.html

Фізичні особи – платники податку мають право звернутися з письмовою заявою до податкового органу за місцем своєї реєстрації для проведення звірки даних щодо об’єктів оподаткування, що перебувають у власності платника податку та нарахованої суми податку.

Нагадаємо, що транспортний податок належить до місцевих податків і зборів, кошти від якого зараховуються до місцевого бюджету.

Читайте «Репортер» у Telegram – лише якісні новини та цікаві статті у вашому телефоні
Підсумуйте за допомогою ШІ

Текст, який ви щойно прочитали — це результат довіри наших читачів. Кожен донат допомагає «Репортеру» писати про те, чим живуть Івано-Франківськ та область.
Інвестуйте в правду!

СХОЖІ НОВИНИ

Якщо шукаєте дієвої реклами, звертайтеся на reklama@report.if.ua. Умови й деталі завжди є – тут.

суд
840419310_1769023574406547_2549802546251721557_n
смертельна дтп 5
ОСТАННІ НОВИНИ
sud_1
У Надвірній до 8 років тюрми засудили чоловіка, який побив знайомого до смерті
рятувальники кран_2
В Івано-Франківську рятувальники спустили з 18-метрової висоти чоловіка, якому стало зле
вкрав мотоцикл_1
Франківець викрав мотоцикл, а наступного дня обміняв його на автомобіль
симотюк
У Коломиї звільнений з полону «едельвейс» Андрій Симотюк особисто зняв своє фото зі «Стіни надії» (ВІДЕО)
меморіальні дошки у Верховині_2
У Верховині відкрили меморіальні дошки двом полеглим героям — Василю Танасійчуку та Руслану Трачу
стрілянина_2
У Франківську молодик побив підлітка і поранив з пістолета його друга
2071bde5-f58b-42cf-bb84-d16ec6ab46d3
У Брошнів-Осаді рятувальники допомогли чоловіку вибратися з криниці
ярмарок у Яремче
Чотири навчальні заклади Яремче зібрали на ярмарку майже 170 тис грн для ЗСУ (ФОТО)
Кременчук
росіяни вбили двох людей у Києві під час ракетної атаки. Били й по Кременчуку та Прилуках
війна
На фронті за добу стались 202 зіткнення, найбільше росіяни атакували на Покровському напрямку
840378955_2282613712597046_5285400476812721561_n
В Івано-Франківську відбудеться прощання з Володимиром Бондаруком
суд
На Тлумаччині жінка через ревнощі порізала співмешканцю обличчя уламком тарілки
Прокрутка до верху