Податковим компромісом можна скористатись до 16 квітня 2015 року

Facebook
Telegram
X
WhatsApp

25 грудня 2014 року Верховною Радою України прийнято Закон України № 63-VІІІ «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей уточнення податкових зобов’язань з податку на прибуток підприємств та податку на додану вартість у разі застосування податкового компромісу».

Податковий компроміс – це режим звільнення від юридичної відповідальності платників податків та/або їх посадових (службових) осіб за заниження податкових зобов’язань з податку на прибуток підприємств та/або податку на додану вартість за будь-які податкові періоди до 1 квітня 2014 року з урахуванням строків давності, встановлених статтею 102 Податкового кодексу України.

Податковий компроміс розповсюджується виключно на факти заниження податкових зобов’язань з податку на додану вартість (у зв’язку із завищенням податкового кредиту) та податку на прибуток (у зв’язку із завищенням витрат, що враховуються при визначенні об’єкта оподаткування).

Податкові зобов’язання згідно із процедурою податкового компромісу сплачуються платником податків до бюджету у розмірі 5 відсотків від суми заниження податкового зобов’язання. Інша частина 95 відсотків вважається погашеною за наслідками досягнення податкового компромісу. При цьому штрафні санкції до платника податків не застосовуються, а пеня відповідно не нараховується.

На прийняття рішення щодо участі у процедурі податкового компромісу та подання відповідних документів до контролюючого органу платник має 90-денний термін з дня набуття чинності законом. Враховуючи дату введення законодавчого акту в дію, цей термін збігає 16 квітня 2015 року.

З наступного дня після подання платником податків уточнюючого розрахунку застосовується процедура досягнення компромісу, яка, відповідно до закону, може тривати не більше 70 календарних днів.

Детальна інформація щодо особливостей уточнення податкових зобов’язань з податку на прибуток підприємств та податку на додану вартість у разі застосування податкового компромісу розміщена на офіційному веб-порталі ДФС України в окремому розділі „Податкові зміни – 2015”.

Підсумуйте за допомогою ШІ

Текст, який ви щойно прочитали — це результат довіри наших читачів. Кожен донат допомагає «Репортеру» писати про те, чим живуть Івано-Франківськ та область.
Інвестуйте в правду!

СХОЖІ НОВИНИ

Якщо шукаєте дієвої реклами, звертайтеся на reklama@report.if.ua. Умови й деталі завжди є – тут.

грип грві
пожежа_03
Марц
ОСТАННІ НОВИНИ
свічка
Франківщина втратила ще чотирьох військових
мельник катерина
Школярка Катерина Мельник з Долини отримала президентську стипендію
грип грві
На Прикарпатті за тиждень на 16% знизилася захворюваність на ГРВІ, грип та COVID-19
змагання
Сила, швидкість і витримка. На Прикарпатті змагались військові (ФОТО)
ртцк 2
Справа керівників РТЦК на Прикарпатті: в СБУ розповіли деталі
продавали ліс
На Прикарпатті викрили двох посадовців «Лісів України», які продавали необліковану деревину (ВІДЕО)
заілщук 2
Звільнений з полону Роман Заліщук з Городенки зняв своє фото з Алеї віри і надії (ВІДЕО)
ТЦК
На Франківщині керівники РТЦК допомагали уникати мобілізації
смертельна дтп 5
На Франківщині п'яна водійка скоїла смертельну ДТП - загинула пасажирка
МУХ_4
В Івано-Франківську нагородили переможців конкурсу молодих художників МУХі 2026
Мурашка, Крила_04
«Крила» з метою. Пекарня бойової медикині у Тисмениці випікає булочки для реабілітації ветеранів (ФОТО)
ДСНС_03
У Крихівцях горів легковий автомобіль (ФОТО, ВІДЕО)
Прокрутка до верху