Жити по-новому: зміни, що набули чинності з Нового року. Інфографіка

Facebook
Telegram
X
WhatsApp

З 1 січня 2017 року набула чинності низка нововведень у соціальній та економічній політиці країни. Зокрема, розмір мінімальної заробітної плати збільшено до 3,2 тис. грн на місяць, а для вчителів «мінімалка» зросла аж до 5,266 тис грн. Єдиний соціальний внесок для фізосіб-підприємців І групи складає тепер 352 грн, ІІ та ІІІ груп – 704 грн.

З 1 січня також запроваджене державне регулювання цін на окремі види ліків, розширене коло осіб, що мають подавати електронні декларації, та запущена накопичувальна пенсійна система.

Більше про найважливіші зміни, яких зазнала країна з Нового року – в інфографіці «Слова і Діла».

Підсумуйте за допомогою ШІ

Текст, який ви щойно прочитали — це результат довіри наших читачів. Кожен донат допомагає «Репортеру» писати про те, чим живуть Івано-Франківськ та область.
Інвестуйте в правду!

СХОЖІ НОВИНИ

Якщо шукаєте дієвої реклами, звертайтеся на reklama@report.if.ua. Умови й деталі завжди є – тут.

Канадське місто побратим
карпатський саміт
photo_2026-09-18_10-24-59
ОСТАННІ НОВИНИ
846052532_1105874765744818_7132708772467587076_n
Жителька села Пужники Парасковія Литвинюк відсвяткувала 105-річний ювілей
843367068_1142004298173516_8532071295107831323_n
У Франківську шахрайська будівельна фірма видурила мільйони за ремонти квартир
5f91406ae64310330e02d5f931960842
ППО знешкодила 95 зі 116 БпЛА, якими росіяни атакували Україну
зведення генштабу
За минулу добу на фронті відбувся 221 бій
ковалів
Підтвердилася загибель військового з Калущини Миколи Коваліва
pfrhbnnz vjnjctpjye_7
"Погані думки вивітрюються". У Франківську байкери закрили мотосезон (ФОТО)
дощ
На Прикарпатті 11 жовтня прогнозують дощі та до +18°
смертельна дтп
На Калущині автобус наїхав на чотирирічного хлопчика - дитина загинула
затиснуло плитою
У Делятині чоловіка затиснуло бетонною плитою 
ікона 1
Науковці Карпатського університету створили тактильну ікону, яка поїде до Ватикану
насильство
На Франківщині пенсіонера оштрафували на 850 грн за домашнє насильство над дружиною
підприємці
У Коломийській громаді семеро підприємців отримають по 100 тис грн на розвиток бізнесу
Прокрутка до верху