Річ не лише у спразі: 9 причин не забувати пити воду

Facebook
Telegram
X
WhatsApp

Проблема дегідратації найгостріше постає перед нами в літню спеку. І хоча вчені досі не дійшли згоди щодо того, скільки води на день має випивати доросла людина, точно відомо: пити треба не лише для того, щоби заглушити спрагу.

Шкіра, серце та суглоби теж потребують води. А ще вона робить нас щасливішими.

Чому Н2О насправді є магічним еліксиром, про це пише The Huffington Post.

1.Вода підтримує здоров’я шкіри на клітинному рівні

У шкірі налічується три шари: епідерміс, дерміс та підшкірна клітковина. Якщо верхній шар, епідерміс, не є достатньо гідратованим, шкіра втрачає еластичність та стає груба на дотик. Також деякі експерти пов’язують присутність в організмі води з продукуванням колагену.

2. Вода підтримує здоров’я суглобів

Невелике дослідження, проведене в 2012-му році, результати якого надрукував журнал Medical Gas Research, показало, що вживання води, збагаченої воднем, допомагає полегшувати біль у хворих на ревматоїдний артрит.

А здоровим суглобам вода помагає такими й лишатися, “змащуючи” їх.

3.Вода допомагає худнути

Численні дослідження підтверджують, що вода, особливо якщо пити перед прийомом їжі, сприяє тому, щоби людина з’їла менше калорій.

Це відбувається тому, що ми часто плутаємо голод та спрагу й їмо тоді, коли насправді хочемо пити.

4. Вода допомагає травленню

Вона сприяє хорошій перистальтиці, а це, в свою чергу – один із ключових компонентів хорошого травлення.

5. Вода лікує головний біль

На жаль, не у всіх випадках. Але все одно дуже поширеною причиною головного болю є саме зневоднення. Як пояснюють учені, брак води в організмі призводить до зниження об’єму крові, відтак мозок отримує менше кисню і сигналізує про це болем.

Окрім цього, дослідження вказують на те, що людям, котрі страждають від мігреней, може ставати легше, коли вони збільшать своє щоденне споживання води на кілька склянок.

6. Вода допомагає захиститися від деяких видів раку

На жаль, є фактори, яких ми не в змозі контролювати – генетика, вік, стать. Але здоровий спосіб життя в змозі допомогти попередити розвиток деяких видів раку.

Наприклад, дослідження 2011-го року показало, що чоловіки, котрі на день випивають більше десяти з половиною склянок води, мають на 24% нижчий ризик захворіти на рак сечового міхура. Вчені припускають, що рідина “змиває” потенційні онкогенні агенти.

7. Вода додає бадьорості та гостроти розуму

Студенти, які приносили з собою на іспит воду, показували кращі результати – про результати цього експерименту в 2012-му році написав журнал British Psychological Society.

8. Вода помагає серцю виконувати його роботу

Це підтверджують фахівці American Heart Association. Коли людина п’є достатньо води, серцю легше качати кров.

9. Вода дарує хороший настрій

І навпаки – навіть невеликий ступінь зневоднення, втрата лише 1,5% рідини організмом, здатен викликати дратівливість та брак енергії, кажуть дослідники.

Підсумуйте за допомогою ШІ

Якщо шукаєте дієвої реклами, звертайтеся на reklama@report.if.ua. Умови й деталі завжди є – тут.

СХОЖІ НОВИНИ
парфуми
mykola-zhuravel 1
медики лікарня (2)
ОСТАННІ НОВИНИ
На війні загинули_12
На війні загинули прикарпатці Василь Грицюк і Микола Зіняк
дрон
У червні Україна отримає майже 6 млрд євро від ЄС на закупівлю дронів
літо сонце
Завтра на Прикарпатті буде хмарно, прогріє до 27 градусів
Благо_02
Інженерія природи: як у Франківську реалізують масштабне високотехнологічне озеленення
міні
Мінітрактор для приватного господарства: практичність замість потужності
парфуми
Східні аромати для жінок: чому вони не виходять з моди
лавки коломия
У Коломиї встановили дві лавки з перероблених кришечок (ВІДЕО)
грип грві
За тиждень на грип та ГРВІ захворіли майже 2,5 тисячі прикарпатців
карпати
Франківщина цьогоріч заробила майже 28 млн грн на туристичному зборі
нетверезі водії
За вихідні у Франківську виявили шістьох нетверезих водіїв
photo_2026-06-08_13-28-02
Працівники «Прикарпаттяобленерго» за місяць передали 2,6 млн грн на підтримку ЗСУ
719891712_1006628202011409_4135546200054691372_n
За минулу добу на Прикарпатті сталося дві ДТП з загиблим та трьома постраждалими
Прокрутка до верху